خانه وبلاگ ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترمومتر لیزری و تماسی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری -دماسنج لیزری صنعتی-ترمومتر لیزری پزشکی-بهترین مارک دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری دما بالا-دماسنج لیزری آلمانی-قیمت ترمومتر لیزری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری -دماسنج لیزری صنعتی-ترمومتر لیزری پزشکی-بهترین مارک دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری دما بالا-دماسنج لیزری آلمانی-قیمت ترمومتر لیزری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترمومتر لیزری و تماسی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ترمومتر لیزری و تماسی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری -دماسنج لیزری صنعتی-ترمومتر لیزری پزشکی-بهترین مارک دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری دما بالا-دماسنج لیزری آلمانی-قیمت ترمومتر لیزری با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ترمومتر لیزری و تماسی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  ترمومتر لیزری و تماسی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی انواع دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری -دماسنج لیزری صنعتی-ترمومتر لیزری پزشکی-بهترین مارک دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری دما بالا-دماسنج لیزری آلمانی-قیمت ترمومتر لیزری توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

با استفاده از این دماسنج لیزری می توان دما سطوح مختلف را بر حسب درجه سلسیوس در محدوده 32-  تا 600 درجه و با دقت ±1.5 و بر حسب درجه فارنهایت در محدوده  25.6-  تا 1112 درجه فارنهایت و با دقت  ±3.0  اندازه گیری کرد. علاوه براین، قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما در دو حالت °C و °F برای کاربر فراهم شده است و شما می توانید بر حسب نیاز خود هر یک را انتخاب نمائید. مدت زمان پاسخگویی یا مدت زمان واکنش این دماسنج کمتر از 250 میلی ثانیه می باشد که به شما کمک می کند تا به سرعت ناهنجاری ها و مشکلات به وجود آمده را پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید 5 مجموعه از مقادیر ضریب انتشار را از پیش تنظیم کرده و ذخیره کنید و سریعاً میزان انتشار را با توجه به سطوح مختلف تغییر دهید تا نتایج دقیق تری بدست آورید. زنگ هشدار صوتی و نوری به کار رفته در این دماسنج را می توان مطابق با آستانه درجه حرارت بالا و پایین تنظیم کرد.

از دیگر ویژگی مهم و قابل توجه دماسنج لیزری غیر تماسی 600 درجه UT301C Plus برند یونیتی می توان به نسبت DS 1: 12 جهت سنجش دقیق دما در گسترده وسیعی از نقاط دمایی اشاره کرد. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی چون نمایش مقادیر MAX /MIN / AVG/ DIFF ؛ ویژگی DATA HOLD جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ نمایشگر رنگی EBTN با وضوح تصویر و کنتراست بسیار بالا که موجب خوانایی دقیق تر مقادیر اندازه گیری شده می شود ؛ قابلیت تنظیم ضریب انتشار متناسب با جسم هدف ؛ آلارم صوتی و نوری با قابلیت تنظیم محدوده آلارم توسط کاربر ؛ قابلیت قفل کردن اندازه گیری انجام شده روی نمایشگر ؛ قابلیت ذخیره سازی داده ها به همراه اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان ذخیره سازی تا 99 داده ؛ و قابلیت تنظیم زمانبندی برای اندازه گیری، ابزاری ایده آل جهت استفاده در فرایندهای نیازمند نظارت دقیق دما به شمار می رود. 

علاوه براین جهت صرفه جویی در میزان شارژ باتری و حفظ طول عمر دستگاه، در این دماسنج لیزری از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است. بدنه این دستگاه محکم بوده و در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم است. شما می توانید در صورت نیاز به نصب دستگاه روی دیوار از سوراخ نصب سه پایه تعبیه شده در پشت این دماسنج لیزری جهت نصب استفاده کنید.

مشخصات کلی دماسنج لیزری غیرتماسی 600 درجه برند یونیتی مدل UNI-T UT301C Plus :

دماسنج لیزری غیر تماسی 600 درجه UT301C Plus برند یونیتی ابزاری محکم با بدنه مقاوم و دقت اندازه گیری بالا جهت اندازه گیری دقیق و سریع دما می باشد. منبع تغذیه این دماسنج یک عدد باتری 9 ولتی آلکالین می باشد و جهت حفظ طول عمر دستگاه و صرفه جویی در میزان مصرف باتری در طراحی این دستگاه از ویژگی اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که در صورت غیر فعال بودن دستگاه به مدت 15 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. در صورت استفاده مستمر و بدون وقفه از این دماسنج لیزری، طول عمر باتری آن بیشتر از 8 ساعت خواهد بود. صفحه نمایش به کار رفته در این محصول از نوع Color EBTN و رنگی می باشد که مقادیر اندازه گیری شده و جزئیات اندازه گیری را با استفاده از رنگ های مختلف نشان می دهد. این ویژگی به خوانایی بهتر مقادیر اندازه گیری شده و سهولت استفاده از دستگاه در محیط های تاریک کمک بسزایی کرده است. بدنه این دماسنج در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم می باشد.

ابعاد این دستگاه 48 x 74 x 160 میلی متر، سایز صفحه نمایش EBTN رنگی آن 30 x 30 میلی متر، وزن آن 204 گرم و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

دماسنج لیزری غیر تماسی 600 درجه UT301C Plus برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS ؛ و همچنین گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

ترمومتر لیزری و تماسی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات انواع دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری -دماسنج لیزری صنعتی-ترمومتر لیزری پزشکی-بهترین مارک دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری دما بالا-دماسنج لیزری آلمانی-قیمت ترمومتر لیزری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترمومتر لیزری و تماسی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترمومتر لیزری و تماسی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟